محسن یگانه آکورد (نفرت)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : فرهاد

Am.................E7..........................E...........Em.................Bb.................................F                  

خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه     یه بی وفا مثل خودت ریشه هات رو بخوشکونه

Am..............E7...........................E............ Em.............Bb.......................F                              

یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه   بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه

Em..B.........Am...................................E).......Em..................F...........................Em (                       

 کاشکی اونم بدونه که خوبی بهت نیومده       اینهمه خوبی آخرش چی به سر من اومده

Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E

پشت سرت هر جا بری نفرین من به راهته  به اون چشمه دربه درت به اون دل سیاهته                     

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

همین قدرم که خواستمت از سرتم زیادیه   فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تویادیه                     

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم     خودت میدونی جای عشق نفرت رو کاشتی تو دلم   

(Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E)

واسه همیشه از دلم دیگه میذارمت کنار              تموم بی وفاییات از تو بمونه یادگار

Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E

حالا که میری یه نظر پشت سرت رو هم ببین ببین که تنها نمیشم تنها تو باختی نازنین                 

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

الاهی هر کی که رسید پا روی قلبت بزاره     هر چی که با من میکنی یه روز به روزت بیاره            

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

آهای رفیق نیمه راه آی تو که تنهایی میری          فقط یه نفرین میکنم تو اوج غربت بمیری     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب